elpis.blogg.se

Hej! Välkommen till min dagbok! Jag har bestämt att jag ska dela med mig av min resa, min livsresa. Ja, jag har redan påbörjat den ju eftersom jag har några år på nacken och jag har jobbat mycket med mig själv men det känns som det är nu det kommer att hända saker. Det är väl konstigt att för vissa ska det ta halva livet innan man hittar sig själv. Min tanke är att jag kanske kan inspirera fler! Ljus och kärlek till er alla vackra människor <3

Insikter

Publicerad 2013-07-20 09:35:52 i Allmänt,

Kära dagbok!
 
Har fått många insikter på sistone!
En jag fick precis var;
Det handlar inte om att hitta den rätta partnern att leva med, det handlar om att hitta dig själv!
 
Mmm.. Lättare sagt än gjort!
 
Jag är duktig på att bygga en fin tjock mur runt mig men vet inte hur jag ska riva den, vet inte ens om jag vill riva den!
 
Funderar mycket på hur mitt beteende genom åren. Kan hitta tröst i vilken famn som helst men finner ingen trygghet inom hemmets 4 väggar.....
 
Har fått tecken på att öppna eget och bygga nytt.. Hur vet man hur man gör? Hur vet man att man vågar?
Måste bli oberoende, måste klara mig själv!!!
Vill inte vara anställd!!!
Hur ska jag finna tiden att jobba så hårt som jag önskar för att kunna ha eget?
Hur ska jag bli av med mina blockeringar i kroppen?
 
Hur ska jag någonsin kunna säga vad hon betyder för mig?
 
Ljus och kärlek <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elpis

Jag är en tjej i mina bästa år och vill dela med mig av min personliga resa/självutveckling. Tänker använda denna bloggen som en dagbok. Har jobbat mycket med mig själv men har en bit kvar, om jag någonsin blir färdig? :) Jag jobbar mycket på det andliga planet och det kommer nog en del kanalisering här också. Vi får se hur det utvecklas! Välkomna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela